Patırtı 1 TL Kampanyası

Tesettür Elbiseleri -Tesettür Giyim Moda Trend Portalınız - https://www.tesetturelbisesi.com/patirti-1-tl-kampanyasi/ - Televizyon reklamlarında sosyal medyada bangır bangır duyduğumuz patirti.com 1 tl kampanyası tüm hızıyla devam ediyor.Daha önce bir çok şanslı kişiye kazandıran patirti.com şık elbise modelleriyle rakiplerinin önüne geçmeyi başarmışa benziyor.Özellikle zengin çeşidiyle bir çok müşteri profiline sahip.

Patırtı 1 TL Kampanyası Hangi Ürünlerde ?


Mart ayına özel bu kampanyada tüyo vermeyide unutmayalım.Akşam saat 20:00 da başlayan kampanya, T-Shırt kategorisinde 1 tl lik ürün olacağı kesin olarak belirtmek istiyoruz.Tabiki triko , abiye , elbise , kazak gibi 9 kategoride partirti.com 1 tl lik kampanya ürünlerine ulaşmak mümkün. İnternette son zamanlarda özellikle araştırılan tesettür abiye elbiseleride partiri.com uygun fiyatlı tesettür giyim ürünlerinide satışa sundu.Belkide 1 tl lik bu ürünler arasında tesettürlü bir abiyede olabilir kim bilir ?

Burda önemli olan ilk o ürünü görüp satın alan siz olmalısınız.Aynı anda satın alınan ürünlerde ilk alan müşteriye ürün 1 tl den verilmekte.

Patirti.com 1 tl kampanyası , inanılmaz bir rağbet görmekte ve bazen siteye ulaşmakta zorluk çekilmekte.Bu durumlarda vazgeçmeyin siteyi sık sık yenileyin.

Kampanya detaylarını yazımızı alt kısmına yazmakla beraber sizlere bol şans diliyoruz.

Partiri.com Tesettür abiye ürünleri hakkında yazımızı için tıklayınız...

KAMPANYA DETAYLARI



- Kampanya 12 Mart'ta başlayacak, 31 Mart'a kadar devam edecektir.
- Kampanya süresince 10.000 adet ürünün fiyatını 1 TL’ye indiriyorum.
- Her gün yüzlerce ürünün fiyatı saat 20:00’da 1 TL’ye insin dedim, inanabiliyor musun yüzlerce ürün her gün 1TL'ye inecek 😍
- Her üyem kampanyadan en fazla 1 kere yararlanabilecek. Çünkü herkese yetsin istiyorum.
- Kampanya sadece Türkiye’deki üyelerim için geçerlidir. Yakında gurbetçi dostlara da yapacağım, üzülmesinler.
- Patırtı.com’a gir, kategorilerimi gez, 1 TL’lik ürünü bul ve siparişini ver, tek yapman gereken acele etmek.
- KAZANANLAR bu sayfada, facebook ve instagram sayfalarımda duyuracağım.
- Aynı ürünü aynı anda yüzlerce üyem satın alabiliyor. Bu gibi durumlarda kim erken satın alma işlemini tamamlarsa 1 TL’lik ürünler onun olacak. Kimseyi kayırmaca yok, Sezar’ın hakkı Sezar’a.
- Aynı anda 100.000 misafiri ağırlamışlığım var. 1 TL’yi gören tıklıyor, gören tıklıyor. Canlarım benim her akşam 20:00’da hepinizi bekliyorum. 😍

1 TL'LİK ÜRÜNLERİ NASIL BULABİLİRİM?



1. Adım: Saat 20:00’de patirti.com’a gir
2. Adım: Kategorilerin içinde gez ve fiyatı 1 TL olan ürünü bul
3. Adım: Sepete Ekle
4. Adım: Alışverişi Tamamla (Herkesten önce sen satın almalısın)
*Hızlı olan kazansın. ☺️

HANGİ ÜRÜNLER 1 TL OLACAK?



- 1 TL’lik ürünlere herkesten önce ulaşabilmek için İpuçlarını takip etmelisin.
- İpuçlarını nereden takip edebilirim diye soruyorsan, beni hala takip etmemişsin demek ki. Darıldım. 😪
1- Facebook sayfam için tıkla: www.facebook.com/patirticom
2- Instagram sayfam için tıkla: www.instagram.com/patirticom
3- Iphone uygulamam için tıkla: Patırtı IOS uygulaması
4- Android uygulamam için tıkla: Patırtı Android Uygulaması
5- Bildirimlere izin vererek. (Ekranın sol üstünde yada altında “İzin Ver” seçeneğini seçmelisin.)

Yorumlar